Cliëntservicepunt

Onze cliëntadviseurs denken met u mee

Bij het Cliëntservicepunt (CSP) kunt u uitgebreide informatie krijgen over de mogelijkheden van zorg en ondersteuning die de Hartekamp Groep biedt. Dit varieert van 24-uurszorg tot begeleiding op afstand. Van een uurtje spelbegeleiding tot een intensievere behandeling. Maar net zo goed van beschermd wonen tot hulp aan huis. Of van dagbesteding tot begeleiding op de werkplek. Onze cliëntadviseurs denken graag met u mee.

Waarvoor kunt u bij een cliëntadviseur terecht? 

  • Informatie over de mogelijkheden bij de Hartekamp Groep 
  • Oriëntatiegesprekken met cliënten en vertegenwoordigers
  • Hulp vanaf het moment van oriëntatie tot de start van de zorg of ondersteuning
  • De aanmelding voor zorg en ondersteuning door de Hartekamp Groep
  • Voorlichting en ondersteuning bij het aanvragen van een indicatie als u cliënt wordt bij de Hartekamp Groep

Meer informatie

Heeft u vragen over zorgbemiddeling? Wilt u weten wat de Hartekamp Groep voor u kan betekenen? Als u dit formulier invult, neemt een van onze cliëntadviseurs contact met u op. U kunt natuurlijk ook telefonisch contact met ons opnemen. 

Aanmelden bij de Hartekamp Groep

Wilt u zich aanmelden bij de Hartekamp Groep? Als u het aanmeldformulier invult, nemen wij telefonisch contact op voor het maken van een afspraak. Bij een aanmelding dient u een aantal zaken mee te nemen.

Bij een persoonsgebonden budget (PGB)

Als u met een PGB zorg en ondersteuning wilt inkopen, kunt u ook direct contact opnemen met het Cliëntservicepunt. Als duidelijk is welke zorg en ondersteuning u van ons wilt, ontvangt u van ons een offerte. 
De Hartekamp Groep biedt geen ondersteuning bij de verantwoording van uw PGB aan het zorgkantoor. Voor advies rond de verantwoording kunt u contact opnemen met Per Saldo, de belangenvereniging voor mensen met een persoonsgebonden budget budget.